İzmir Karşıyaka Psikolog

Ana sayfa » İzmir Karşıyaka Psikolog

Karşıyaka Psikolog

karşıyaka psikolog bostanlıİzmir Karşıyaka Psikolog denince akla ilk gelen ve psikolojik danışma merkezi olan Empati Psikolojik Danışmanlık ve İzmir psikoterapi merkezi , Karşıyaka Bostanlı semtinde hizmet vermektedir. Uzun yıllardır , İzmirde hizmet veren merkezimiz konusunda en eski ve köklü merkez olmaktan mutluluk duymaktadır.

İzmirde psikolog arayan danışanlarımız merkezimize telefon ile kolayca ulaşıp randevu aldıktan sonra , belirtilen saatte psikoterapi seanslarına katılabilirler.

Karşıyakada psikolog arayan değerli danışanlarımız için psikolojik danışmanlık , emdr , aile terapisi ve aile danışmanlığı , evlilik danışmanlığı ve evlilik terapisi ayrıca çocuk psikoloğu , panik atak tedavi merkezi ve  vajinusmus tedavisi hizmetlerimizi alabilmektedirler.

Empati İzmir Bostanlı Psikolog

Bostanlı Piskolog denince ilk akla gelen Empati psikolojik danışma merkezimiz, her yaş gurubundan insanların psikolojik sorunlarını ele almakta ve onlara yardımcı olmaktadır.Empati imzir bostanlı psikolog ve terapistleri size herzaman piskolojik destek ve tedavi gerektiren konularda yardımcı olacaklardır.

Çocuk psikololojisi , ergen psikolojisi , evlilik öncesi sorunlar, evlillik terapisi ve aile danışmanlığı hizmetlerimiz bireylerin yaş ve sosyal konumlarına göre şekillenirken , sosyal fobi ve kaygı , panik atak tedavisi , cinsel terapi ve vajinusmus tedavisi gibi konularda uzmanlık alanlarımızdır.

İzmir Karşıyaka Aile Danışmanlık Merkezi

Bünyemizde bulunan konusunda yetkin ve uzman psikologlarımız danışanların yaşamakta oldukları problemleri ve sıkıntılıların giderilmesi için size yardımcı olacaklardır.  Çocuk psikoloğu, ergen psikooğu ve yetişkin psikoloğu ile Empati sizlere stress , anksiyete, depresyon ,aile sorunları, ilişki ve çift terapileri ve cinsel sorunlarınızdakonusunda uzman psikologları ile danışmanlık hizmeti sunmaktadır.

Karşıyaka Aile Danışmanlığı

Empati İzmir Karşıyaka Aile danışmanlığı , aile psikoloğu hizmetleri sunmakta olan merkezimiz ailevi problemler, geçimsizlik,iletişim problemleri, çocuklar ile ilgili sorunlar, ilşik ve cinsel hayatınızdaki sorunlar gibi sadece bireyi değil birden fazla kişi ile yapılan seanslar ile aile danışmanı hizmeti sunmaktadır.

Online Terapi Hizmetiniz Varmı ?

Arzu eden danışanlarımız hastalık endişesi yada zaman kısıtlamaları nedeni ile merkezimizde yüzyüze seanslara katılmak yerine arzu ederlerse online psikolojik danışmanlık hizmetlerimiz ile, aile terapisi, çift terapisi, çocuk ergen terapileir ve online cinsel terapi seanslarımıza skype , hangout yada zoom gibi programlar üzerinden katılabilrler.  Online psikolog tavsiye ve görüşleri hakkında bilgi almak için tıklyaınız

Karşıyaka Psikolog Fiyatları Ne Kadar?

Karşıyaka psikolog fiyatları nekadar?, seans ücretleri nekadar? gibi sorular en çok merak edilen konuların başında gelir. Psikolojik danışmanlık fiyatları , danışmanlık alınacak alana , seans sayısına  ve bireysel yada aile terapisi ( grup terapisi) olup olmadığına göre farklılıklar göstermektedir. En sağlıklı bilgi sizinle yapacağımız telefon görüşmemiz sırasında size verilecektir. Online psikolog terapis seansları ise seans başına olarak fiyatlandırılmaktadır. Online terapi fiyatları için tıklayınız

İlgili Aramalar

• Karşıyaka psikolog